Haaltertse Cultuurraad schrijft open brief aan politiekers…

Mini museum 5 jaar Haaltert 2 Persregio DenderNadat eerder deze week Anders Haaltert (AHA) al een oproep deed aan Liesbeth Homans, om de gemeenteraad in Haaltert onder dwangtoezicht te plaatsen, roept de Cultuurraad nu ook alle 25  gemeenteraads-leden op tot bezinning. De leden van de cultuurraad uiten hun ongenoegen over de zogezegde onbestuurbaarheid van de gemeente. Komt daarbij dat tal van op stapel staande projecten gedurende de komende twee jaar in het water dreigen te vallen. In een brief (zie foto onderaan) wijst men de 25 gemeenteraadsleden op de verschillende punten die al sinds enkele maanden steeds weer opnieuw weggestemd worden, waardoor men ook dreigt veel geld van subsidies te verliezen. Alle leden van de cultuurraad rekenen op het gezond verstand van de Haaltertse politiekers. Wellicht zullen er nog een pak ontevreden inwoners in de gemeente Haaltert rondlopen, maar dat zal pas definitief blijken bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen in 2018.Cultuurraad schrijft brief aan gemeentebestuur Haaltert Persregio Dender