FCR Media zet in op ondersteuning van lokale handelaars…

FCR Media gekend van de goudengids en wittegids, heeft zich de voorbije jaren omgevormd tot de nummer één op het vlak van online marketing en ondersteuning voor de KMO en zelfstandigen. Zo worden alle regionale ondernemers indien gewenst ondertussen gratis opgenomen op de goudengids.be. Een website die meer dan 4,5 miljoen keer per maand wordt bezocht. Naast de goudengids.be zetten ze bij FCR Media nog een heel aantal digitale producten in de markt die het leven van de zelfstandige en KMO niet alleen vergemakkelijken, maar die ook leiden tot een rendabele business.

Niet alleen uit commercieel oogpunt heeft FCR Media de switch naar online gemaakt, ook het milieu vaart er wel bij. Naast het productengamma voor zelfstandigen en KMO’s zet het FCR Media ook in op educatie op het vlak van digitale marketing. Zo organiseert het bedrijf in samenwerking met gemeentebesturen, organisaties en vakverenigingen geregeld vrijblijvende sessies over digitale marketing. Tijdens deze sessies kunnen ondernemers gericht vragen stellen en krijgen ze heel wat praktische tips mee. Een meerwaarde voor de gemeente en de ondernemer.

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Publireportage. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *