Expertum stapt in de toekomst met nieuwe corporate identity…

Dit jaar bestaat Expertum België 15 jaar, Expertum Nederland 6 en Expertum Slovenië 5. Inmiddels staat Expertum Kroatië ook op de kaart. Het is tijd voor Expertum om zijn corporate identity kracht bij te zetten met een nieuwe look & feel, een nieuwe branding. Expertum is een innovatief, doortastend en toch bovenal persoonlijk bedrijf. Hij is uniek in zijn specialisatie op het gebied van geïntegreerde SAP-oplossingen en full cycle projecten. Er is steeds oog voor optimalisatie, innovatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat weerspiegelt zich in de projecten over de jaren heen. Met een forse internationale groei en substantiële uitbreiding van het klantenportfolio, is dit het momentum om een stap in de toekomst te zetten met een nieuwe corporate identity.

Het marketingteam binnen Expertum heeft een huisstijl ontwikkeld op basis van zijn uniek DNA. Naast herkenbaarheid draagt de ‘nieuwe’ identiteit de kernwaarden en het innovatieve karakter van Expertum mee uit. Het sluit naadloos aan op wie Expertum is en wat zijn internationale ambities zijn. Krachtig, fris en scherp.

Katrien Ringoir (Partner Expertum): “We zijn een bijzonder bedrijf dat zich onderscheidt door zijn mensen en expertise. Met onze nieuwe corporate identity realiseren we een internationale herkenbaarheid en eenheid, zowel naar de buitenwereld toe als binnen onze organisatie.”

Vanaf heden is de branding van toepassing op alle interne en externe communicatie. De nieuwe website www.expertum.net wordt continue voorzien van nieuwe en up-to-date content zoals blogs, referentievideo’s en events.

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Economie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *