Deel dit bericht op uw sociale media

Stad Aalst zet het belang van bomen in de verf…

Aalst en het Belang van Bomen Persregio DenderDe stad Aalst lanceert een campagne om haar inwoners te sensibiliseren over het belang van bomen. Bomen dragen immers bij tot een gezonde leefomgeving: ze zorgen voor zuurstofproductie en co2-opname, ze filteren fijn stof en bufferen de hitte. Deze campagne werd deze namiddag voorgesteld tijdens een kort persmoment op het Colinetplein ter hoogte van de bomen. Schepen van Leefmilieu Iwein De Koninck (CD&V) heeft samen met Ilse Uyttersprot (CD&V) het opzet van de campagne toegelicht en het campagnebeeld onthuld. Men tracht op deze manier de Aalstenaar het nut van bomen voor ons milieu te laten inzien.

Cornelis Partners