Deel dit bericht op uw sociale media

Kruispunt ter hoogte van de kerk in Onkerzele is terug open…

Vroeger dan verwacht is het kruispunt aan de Onkerzelestraat met de Kampstraat opnieuw opengesteld voor het verkeer. De verkeersveiligheid is door deze aanpassing niet alleen heel sterk verhoogd voor het gemotoriseerd verkeer, maar ook voor de trage weggebruiker. In het najaar wordt het kruispunt nog eens aangepakt. Dan wordt gezorgd voor de definitieve beplantingen. In de tussentijd komen er éénjarige bloemen. Later deze week zorgt Fluvius nog voor aangepaste verlichting.

(Foto: Geraardsbergen)

Cornelis Partners