Win your pop-up store in het Ninia Shopping Center…

Eén wedstrijd, drie opportuniteiten, “Win your pop-up store” is een wedstrijd bedacht door drie shoppingcenters van AG Real Estate met name Shopping Gent-Zuid, Ninia Shopping Center en Galeries St Lambert. Deze wedstrijd heeft als doel start-ups hun winkelconcept te laten uittesten bij klanten in Gent, Ninove of Luik en dit gedurende een periode van 4 maanden. “Win your pop-up store” is een idee dat in het verleden zijn vruchten al heeft afgeworpen in twee shoppingcenters van AG Real Estate. Dankzij deze wedstrijd heeft “CDKN & Friends”, de winnaar van Ninia Shopping Center die nog steeds aanwezig is in 2022, zijn bekendheid kunnen uitbreiden en klanten kunnen werven op een nieuwe markt. De bedenker van “Madame She She”, winnaar van Shopping Gent-Zuid, kon na het succes van haar online shop, een fysiek verkooppunt uitproberen, wat nieuwe perspectieven opende.

De nieuwe editie van de “Win your pop-up store”-wedstrijd loopt van 18 april tot 15 mei. Tijdens deze periode kunnen de kandidaten zich per e-mail inschrijven, hun project indienen en het shoppingcenter van hun keuze aanduiden: Shopping Gent-Zuid in Gent, Ninia Shopping Center in Ninove of Galeries St Lambert in Luik. Een eerste selectie zal worden gemaakt op basis van de volgende criteria: aantrekkingskracht, originaliteit, aanpak en de match met het imago van de betrokken shopping. Nadat de resultaten bekend zijn gemaakt, wordt van de weerhouden deelnemers verwacht dat zij uiterlijk op 3 juni een businessplan indienen.

De prijs? Een winkel voor 4 maanden. De meest relevante en overtuigende ideeën worden vervolgens met de geselecteerde kandidaten besproken. De winnaars krijgen een mooi cadeau: het gebruik van een goed gelegen winkelpand van 1 september tot 31 december, een van de gunstigste periodes van het jaar. De wens om de lokale handel en nieuwe initiatieven te ondersteunen maakt integraal deel uit van het DNA van het retailteam van AG Real Estate. Sam Perneel, Head of Asset Management Retail: “Door regelmatig nieuwe concepten te verwelkomen in onze shoppings, garanderen we de bezoekers een steeds variërend aanbod, vandaag een belangrijke troef voor de fysieke retail. Tegelijk geven we met “Win Your Pop-up” startende ondernemers de kans om hun winkelconcept quasi zonder risico te testen. En wanneer de test tenslotte positief uitdraait voor alle betrokkenen, is dit de perfecte basis voor een samenwerking op lange termijn. We kijken uit naar de geïnteresseerden!”

Jij hebt de ideeën, wij hebben de ruimte! Kortom, de “Win your pop-up store”wedstrijd is een gouden kans voor elke ondernemer die zijn ideeën wil uittesten in Shopping Gent-Zuid, Ninia Shopping Center of Galeries St Lambert. Meer informatie via Ninia Shopping Center: www.niniashoppingcenter.be

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Economie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *