Opgelet: er zijn valse facturen van De Watergroep in omloop…

De Watergroep kreeg van enkele klanten de melding dat er momenteel valse facturen de ronde doen. Kreeg je een e-mail van afzender ‘Watergroep’ in je mailbox met als onderwerp ‘Eind jaarafrekening’ of ‘De jaarrekening’? Gelieve deze dan onmiddellijk te wissen. Hoe herken ik een e-mail van De Watergroep? Deze e-mail is een typisch geval van een frauduleuze e-mail via ‘phishing’ (te herkennen aan persoonlijk e-mailadres, buitenlands bankrekeningnummer, foutief berekende waterfactuur, …).

Zo herken je de e-mails van De Watergroep: Afzender: steeds een e-mailadres met @dewatergroep.be – Rekeningnummer: controleer of het rekeningnummer gelijk is aan het rekeningnummer van je laatst betaalde waterfactuur.(Bij deze valse facturen is er sprake van een Duits bankrekeningnummer). – Facturen van De Watergroep komen terecht in je persoonlijke online klantenzone. Daar kan je al je waterfacturen raadplegen. – Een digitale waterfactuur van De Watergroep via e-mail omvat steeds de factuur als bijlage. Neem bij twijfel contact op met de klantendienst van De Watergroep.

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *