Okapi Aalstar wordt opnieuw Okapi Aalst zoals weleer…

Vorig seizoen werd de eerste stap gezet naar een nieuw Okapi, met ambitieuze maar realistische doelstellingen en onderbouwd door een moderne beleids- en bestuurlijke structuur.Vandaag zet de Oilsjterse basketclub de volgende stap in die vernieuwing – voor sommigen met de nodige nostalgie – door de clubnaam te wijzigen naar hoe het vroeger klonk: OKAPI AALST. De stad Oilsjt krijgt opnieuw een prominente plaats in de clubnaam. En zo hoort het ook te zijn. De club is immers dé basketbalclub van de stad Oilsjt , een fiere ambassadeur met de nodige nationale uitstraling én met dat lokaal patriottisch gevoel: Weir zen Oilsjteneers! 

De club vond ook de tijd rijp om een nieuw logo te lanceren. Het werkte daarvoor samen met Oilsjteneer Kenneth Van Lierde, ontwerper én eigenaar van KENMERK. Kenneth kreeg de opdracht een iets dreigender logo te ontwerpen – niet te soft – naar Amerikaanse NBA stijl. Het logo is zo ontworpen dat elk deel apart kan worden gebruikt, functioneel en steeds blijvend herkenbaar. De komende dagen richten wij ons met de communicatie op de ploeg voor volgend seizoen, later meer daar over, aldus het huidige bestuur.

Dit bericht is geplaatst in Sport. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *