ING België opent een nieuw Client House in Aalst…

Na Waver, Brussel en Gent Kouter krijgt nu ook Aalst een Client House. Op deze manier wil ING België de klantbeleving nog verbeteren, die meer dan ooit centraal staat in de strategie van de Groep. Stel u een bankkantoor voor dat volledig afwijkt van het beeld dat spontaan in u opkomt. Beeld u een plaats in die zo ontworpen is dat u thuis in uw fauteuil lijkt te zitten, met een kop koffie binnen handbereik. U beschikt er ook over multimedia-instrumenten om uw bankverrichtingen af te handelen en alle mogelijkheden te ontdekken die deze tools voor u in petto hebben. Bovendien staan er adviseurs klaar om u verder te helpen met al uw praktische of financiële vragen en verzoeken, of u nu een particuliere klant, een vennootschap of een private banking-cliënt bent.

Het is op basis van dit concept met de focus op klantbeleving dat ING de Client Houses gecreëerd heeft. Het zijn ‘2.0’-kantoren  waar de digitale aanpak en de persoonlijke dienstverlening met elkaar verzoend worden, en die tegelijkertijd een sterke lokale verankering hebben. Niet alleen via de inrichting – het Client House van Aalst zet het plaatselijke erfgoed in de kijker- maar ook via de aandacht voor en ondersteuning van organisaties die actief zijn in de regio. Voor de eerste zes maanden besloot het Client House van Aalst bijvoorbeeld om de verenigingen Mensen voor Mensen, Domo Aalst vzw en Goedewil vzw te ondersteunen.Tijdens en buiten kantooruren stelt het bovendien een zaal ter beschikking en levert het zo een bijdrage tot het economische, culturele en verenigingsleven in de streek.

Het Client House van Aalst is het vierde ING Client House in België. Het kantoor heeft uitgebreide openingsuren, en is gevestigd op de Gentsesteenweg 150, te 9300 Aalst.

 

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Economie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *