House of Entertainment start samenwerking met AdFrame…

House of Entertainment start sector-exclusieve samenwerking met AdFrame voor optimalisatie sociale mediakanalen artiesten en personalities. “Gespecialiseerde kennis en enthousiasme van jonge wolven van AdFrame moet zorgen voor nog betere service en omkadering” House of Entertainment, dat gevestigd is in Aalst breidt z’n diensten nog verder uit en start een voor de entertainment sector exclusieve samenwerking met het jonge en ambitieuze sociale media bureau AdFrame uit Roeselare. De artiesten en personalities die in portefeuille zitten bij het allround en full service entertainmentbedrijf of waarmee het samenwerkt, kunnen naar eigen wens gebruikmaken van de diensten van AdFrame voor de optimalisatie van hun sociale mediakanalen.

AdFrame, dat in september 2020 werd opgestart door jonge ondernemers Maxime Hinnekens (22) en Liam Seys (23),   zal zich daarvoor vooral mee richten op creatieve contentplanning, operational support, branded content campagnes en algemene groeistrategieën voor deze kanalen.

Naast de eigen communicatie-, marketing-, boekings-, productie-  en publishingafdeling, die de voorbije jaren op poten werden gezet, vormt deze samenwerking voor House of Entertainment een nieuwe stap om een zo volledige en professioneel mogelijke omkadering te kunnen bieden aan artiesten, personalities, bedrijven, merken en organisatoren.

“Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en zeker voor artiesten en personalities een onontbeerlijke tool geworden om zichzelf en hun activiteiten in de kijker te plaatsen en te promoten”, zo zegt Pieter Ramboer, CEO van House of Entertainment. “We willen met House of Entertainment ook op dit gebied een optimale service en ondersteuning kunnen bieden en als we daarvoor, bovendien exclusief voor onze sector, gebruik kunnen en mogen maken van de gespecialiseerde kennis van AdFrame, graag!

Maxime en Liam hebben ondanks hun jonge leeftijd al een behoorlijke rugzak aan ervaring en konden ons met hun knowhow en enthousiasme overtuigen om met hen in zee te gaan. Wij hebben destijds ook dat duwtje in de rug nodig gehad om ons ‘House’ te kunnen opbouwen en nu geven wij graag deze ambitieuze start-up, die in zeer moeilijke tijden werd opgericht, wat wind in de zeilen”, zegt Pieter Ramboer.

AdFrame onderscheidt zich van andere agencies door zich te baseren op het technische en is ontstaan door het combineren van Liam zijn ervaring en netwerk binnen de sector, en Maxime zijn financiële en sales ervaring. Op vlak van technische ondersteuning is AdFrame een primeur in België.  Meer info: www.houseofentertainment.be

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Publireportage. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *