Horeca-uitbaters kunnen beroep doen op registratieformulier…

De Nationale Veiligheidsraad heeft op 23 juli 2020 beslist dat horecazaken de aanwezigheid van hun gasten moeten noteren. Dit komt er niet zomaar: de COVID-19 pandemie woedt opnieuw in volle hevigheid. Om je te helpen bij deze registratie, stelt de FOD Economie een formulier ter beschikking. De klantenregistratie is verplicht. Per tafel moet één formulier ingevuld worden. De ingevulde formulieren worden 14 dagen bewaard in een gesloten envelop en vervolgens vernietigd. De gegevens mogen niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden! Wij begrijpen zeer goed dat deze maatregel heel wat praktische vragen kan oproepen. Bij twijfel kan je daarom steeds contact opnemen met het contactcenter van de federale overheid tussen 09.00 en 17.00 uur op het gratis nummer 0800 120 33. Een deskundig medewerker staat tot je dienst.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *