Carnavalscampagne ‘drinkt iejene mei op stammenei’…

Grote Markt in Aalst Persregio DenderNet zoals vorig jaar wil de stad Aalst de plaatselijke horecazaken die hun deuren open houden tijdens carnaval een hart onder de riem steken. Dit jaar met een campagne onder de noemer ‘drinkt iejne mee op stammenei’. Na het succes van vorig jaar, wordt dit initiatief verder gezet voor carnaval 2018. Het campagnebeeld is ontworpen door Yordi Ringoir – een bekende naam in de carnavalswereld – die trouwens zelf ook grote voorstander is van deze actie. Yordi Ringoir geeft een beetje meer uitleg bij zijn ontwerp: “Ik em gekoezen ver de quote ‘drinkt iejne mei op stammenei’ want carnaval es ontstoon deer en met de cafeikes. Brengt de mensjen dus zeker isj een bezoekske ;-)!” De cafébazen krijgen opnieuw een affiche en nominettes ter beschikking om uit te delen tijdens de carnavalsdriedaagse. De lijst van open horecazaken is in vergelijking met vorig jaar grotendeels hetzelfde gebleven. Affiche Drinkt iejne mei op stammenei Aalst Persregio Dender

Schepen van horeca Katrien Beulens (CD&V): “We beseffen dat het voor de cafébazen hard werken is tijdens de dagen van carnaval en       appreciëren dit enorm. De cafés dragen bij tot de beleving rond het carnavalsgebeuren en via deze actie willen we hun stimuleren dit zo te houden. Het feit dat op de twee grootste feestpleinen (Grote Markt en Vredeplein) een extra zaak zijn deuren opent, is dan ook zeker een gunstige evolutie.” De affiches zullen op openbare plaatsen worden gehangen en bevatten een QR-code, zodat iedereen direct toegang heeft tot de lijst met de geopende cafés. Ook op de carnavalswebsite van de stad Aalst kan je meer informatie terugvinden.

Dit bericht is geplaatst in Economie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *