Aldi warenhuis in Meerbeke kreeg na één jaar al make-over…

Op de Halsesteenweg in Meerbeke ging nog maar een goed jaar terug een nieuwe Aldi warenhuis open, en toch kreeg het nu al een volledige make-over. Deze restyling heeft vooral te maken met de nieuwe strategie van verkoop en aanbod binnen de groep. Lidl heeft dit segment in zijn nieuwe vestigingen al eerder toegepast, en met succes. Aldi kon niet achterblijven, en wil Albert Heijn en Delhaize een streepje voor zijn. De winkel is helemaal opgefrist met nieuwe wandbekleding en kleurrijke fotopanelen. Daarnaast werd de indeling van de winkel licht aangepast, zodat klanten nog beter hun weg vinden naar hun favoriete producten.

Winkelen bij ALDI wordt op die manier comfortabeler en nog eenvoudiger. Eerder onderging deze winkel al een hele metamorfose. Zo kwamen er een uitgebreide broodafdeling, een heuse versmarkt met groenten en fruit van topkwaliteit, een nieuwe winkelindeling, nieuw meubilair, heldere ledverlichting… De ombouw van de winkel in Meerbeke maakt deel uit van een grotere restyling, de grootste ooit voor ALDI. Daarbij worden in 2018 en 2019 alle 450 Belgische ALDI-winkels omgevormd naar het nieuwe winkelconcept. De keten is hiermee gewapend voor de toekomst.

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Economie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *