Aalsterse winkel krijgt groot digitaal reclamebord cadeau…

Uitbaters cadeauwinkel 't Puntje op de I Aalst Persregio DenderCadeauwinkel ‘t Puntje op de i’ geselecteerd voor Telenet Business-initiatief ‘Scoor Lokaal Met Digitaal’. Wie vandaag vertoefde in Aalst, kent nu ongetwijfeld cadeauwinkel ‘t Puntje op de i’. Daarvoor zorgde de DigiBuzz, het grote digitaal reclamebord op wielen van Telenet Business. Naast deze rijdende reclame, kreeg de zaak ook nog een Facebook-campagne en gedurende een week gratis digitaal advies met opvolging cadeau. Dit alles kadert in het initiatief ‘Scoor Lokaal Met Digitaal’, waarmee Telenet Business zoveel mogelijk Vlaamse ondernemers en KMO’s wil ondersteunen bij het online promoten van hun business.

Begin november kregen meer dan 25.000 lokale ondernemers de mogelijkheid om zich in te schrijven voor de Telenet Business-actie. Ook Magina Demyttenaere van ‘t Puntje op de i schreef zich in en was bij de meer dan 200 ondernemers die werden geselecteerd. “Onze zaak ligt net buiten het winkelcentrum van Aalst. De visibiliteit die de DigiBuzz ons schenkt nemen we dus in dank aan. Ook de Facebookcampagne en het digitaal advies komen goed van pas. Zelf hebben we een Facebookpagina waarop we al advertentie-campagnes deden, maar we zijn van mening dat we er altijd iets over kunnen bijleren.”

Naast ’t Puntje op de i, krijgen ook Hollywood, E Nachos, Altronik, Sekk, Wian, Comar sport, Sleeplife, bvba Pieters, Gotron, Charmant en New Six in de maand december een bezoek van de DigiBuzz. Op de foto links boven v.l.n.r. Magina Demyttenaere, Dirk Vanbiervliet en verkoopster Poyraz Dilek, van ’t Puntje op de I in Aalst.

Deel dit bericht via:
Dit bericht is geplaatst in Economie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Current ye@r *